Cute Pencil -->

[ ilusi ]

Ilusi, mimpi & realiti

Friday, September 6, 2013

Nak jadi. Terjadi. Benda dah jadi

PERHHH. Menyirapppp.

Ok.

Assalamualaikum.

Dari pagi tadi aku karang ayat bombastik punya. Edit gambar dengan rakusnya. Susun ayat macam cikgu BM dah.

Tiba tiba internet prob. Aku pon wat lek wat piss teruskan je mengarang ayat.

Laptop pulak macam nak hang.

Ok wahidah. Xpe. Kau layan dulu Tanyalah Ustazah tv9. Dapat jugak pahala.

Beberapa ketika mereng laptop aku pon dah beransur pulih. Aku pon dengan senang hati bersuka ria bergembira dihari raya refresh page.

Zapppppppp. Kemain sound effect kau jahhh.

Semua ayat yang aku buat tadi lenyap dari pandangan. What the hekk.

" An error occurred while trying to save or publish your post. Please try again. Ignore warning "

Memang aku ignore la jawabnya. Padan muka aku.

Ok lah. Senang citer aku buat entry dalam entry. Pelik. Lantak. Ada aku kisah.

Post title asalnya = DAH DAPAT TOPI PETAK.

So aku malas, mood dah hilang. Malas nak merepek kerepek ubi. Layan jelah gambar ohhsem Konvokesyen aku. OK. Boleh lempang pipi sekarang.


















Graduan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah jurusan Kejuruteraan Mekanikal.

 Tak ada mood lagi kbai.


11 comments:

  1. Oo graduan poli kuantan ke?tahniah2.maaf xdpt dtg bagi bunga cheewaah hahaha.

    Eh kete pink tu mcm penah nampak :)

    ReplyDelete
    Replies

    1. ehhh. bukan poli kuantan la. politeknik shah alam.
      hahaha.
      btw thanks (:

      Delete
  2. salam kenal.. tahniah dah konvo.. :D

    ReplyDelete
  3. wa da habis belajar.... selamat menempuh alam pekerjaan!

    ReplyDelete
  4. salam kenal juga =) tahniah..cute kereta 2..hu3

    ReplyDelete
  5. Hai Wahidah! 1st time singgah sini.. Hehe.. Saja, bloghoping tmbah kwn2 baru.. Wah! Dah konvo.. Tahniah! Btw, nice snapshot.. ^_^
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  6. tahniah dah konvo..sama la kita budak meki jgk :)

    ReplyDelete
  7. salam kenal..singgah dr blog pheonix :)
    thaniah dh konvo :D

    ReplyDelete